Θεσσαλικός καρπός

Αρθρογραφία

Ποια είναι η διατροφική αξία των αγαπημένων σας ξηρών καρπών;

Ποια είναι η διατροφική αξία των αγαπημένων σας ξηρών καρπών;

1. Καρύδια

Ένας από τους πιο θρεπτικούς καρπούς στο καθημερινό μας διαιτολόγιο, τα καρύδια περιέχουν φυτικές ίνες, βιταμίνη Ε, ασβέστιο, μαγνήσιο και αρκετά ακόμα ωφέλημα συστατικά. Επιπλέον περιέχουν ποσότητες πλούσιες σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα τα οποία συμβάλλουν σημαντικά στην βελτίωση της πνευματικής λειτουργίας του εγκεφάλου, ενισχύοντας τη μνήμη, τη συγκέντρωση και την ικανότητα μάθησης.

2. Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα αποτελούν ένα πεντανόστιμο και χορταστικό σνακ. Όπως και τα καρύδια, τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε και μαγνήσιο ενώ αποτελούν και μία σημαντική πηγή ασβεστίου. Χαρακτηριστικά, 1 φλιτζάνι αμύγδαλα προσφέρει στον οργανισμό μας ίδια ποσότητα ασβεστίου όσο ένα μικρό κομμάτι φέτα, δυναμώνοντας τα οστά και τα δόντια μας.

3. Φιστίκια

Πρόκειται για έναν από τους πιο νόστιμους ξηρούς καρπούς με υψηλή διατροφική αξία. Καταναλώνονται είτε ψημένα/αλατισμένα ή νωπά/ανάλατα. Πλούσια σε αντιοξειδωτικά, συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και της καρδιάς.

4. Φουντούκια

Τα φουντούκια αποτελούν έναν από τους πιο αγαπημένους και θρεπτικούς ξηρούς καρπούς με ιδιαίτερη γλυκιά γεύση. Χρησιμοποιούνται ευρέως στη ζαχαροπλαστική και την αρτοποιία όπου αλέθονται μαζί με το σιτάρι για την παραγωγή ψωμιού. Περιέχουν φυτικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα όπως μαγνήσιο, κάλιο, ασβέστιο και σίδηρο, τα οποία είναι απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού μας. Τροφή πλούσια σε «καλά» μονοακόρεστα λιπαρά, βοηθά στη μείωση της «κακής» και της ολικής χοληστερόλης.

5. Κολοκυθόσπορος

Πρόκειται για ένα θρεπτικό προϊόν της φύσης με υψηλή περιεκτικότητα πρωτεϊνών που αγγίζει το 30 με 40%. Επιπλέον παρουσιάζουν την υψηλότερη περιεκτικότητα σε σίδηρο από κάθε άλλο είδος σπόρου, ενώ εξοπλίζουν τον οργανισμό μας με βιταμίνες A, C και E.

6. Κάσιους

Μια τροφή πλούσια σε χαλκό, ένα μέταλλο που ωφελεί τόσο το νευρικό σύστημα όσο τα οστά και το ανοσοποιητικό. Λόγω των φυτικών ινών τους, βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου. Εκτός όμως από τη θετική τους επίδραση στην σωματική υγεία, βελτιώνουν και την διάθεσή μας αφού περιέχουν τρυπτοφάνη, ένα σημαντικό αμινοξύ που βοηθά στη διέγερση της παραγωγής της σεροτονίνης και της καλής λειτουργίας του εγκεφάλου μας.

7. Μακαντέμια

Οι ξηροί καρποί μακαντέμια διακρίνονται και αυτοί για την υψηλή διατροφική τους αξία, την ιδιαίτερη γεύση τους, ενώ αποτελούν μία σημαντική πηγή μονοακόρεστου λίπους. Έρευνες αποδεικνύουν ότι τα μακαντέμια μειώνουν την LDL, δηλαδή την «κακή» χοληστερόλη στο αίμα. Ξηροί καρποί, μία τροφή ιδανική για

Οι ξηροί καρποί μειώνουν τον κίνδυνο καρδιοπάθειας

Οι ξηροί καρποί μειώνουν τον κίνδυνο καρδιοπάθειας

Πολλά και επιστημονικά τεκμηριωμένα είναι τα οφέλη των ξηρών καρπών για την υγεία, με γνωστότερα από αυτά τη μείωση του κινδύνου άνοιας, το χαμηλότερο σωματικό βάρος και τον μικρότερο κίνδυνο διαβήτη.

Αποξηραμένα φρούτα. Διατροφική αξία

Αποξηραμένα φρούτα. Διατροφική αξία

Τα αποξηραμένα φρούτα είναι εξαιρετικά θρεπτικά καθώς είναι πλούσια σε ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες και

Το μεγάλο μυστικό που κρύβουν τα καρύδια!!!

Το μεγάλο μυστικό που κρύβουν τα καρύδια!!!

 Τα καρύδια αποτελούν ένα από τα πιο δημοφιλή είδη ξηρών καρπών στη χώρα μας. Ξηρός καρπός που χρησιμοποιείτε με πολλούς

 Αμύγδαλα για καλύτερη κυκλοφορία του αίματος

Αμύγδαλα για καλύτερη κυκλοφορία του αίματος

Τα αμύγδαλα στην διατροφή μας μειώνουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακών νοσημάτων διατηρώντας υγιή τα αγγεία της καρδιάς.

Η διατροφική αξία της φάβας

Η διατροφική αξία της φάβας

Η φάβα είναι ιδιαίτερα πλούσια σε φυτικές πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και φυτικές ίνες, που την καθιστά ένα τρόφιμο υψηλής διατροφικής αξίας.

Υπερτροφές: Ενίσχυση της υγείας

Υπερτροφές: Ενίσχυση της υγείας

Οι υπερτροφές μπορούν να δώσουν στη διατροφή σας υγιή ώθηση, μειώνοντας παράλληλα τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, απώλειας μνήμης και άλλων προβλημάτων υγείας.

Ο διατροφικός θησαυρός των οσπρίων

Ο διατροφικός θησαυρός των οσπρίων

Στην κατηγορία των οσπρίων περιλαμβάνονται κυρίως τα φασόλια, οι φακές, τα κουκιά, τα ρεβίθια και η φάβα.

Image

Ωραριο λειτουργιας

Δευτέρα - Παρασκευή
@ 8 π.μ έως 5:00 μ.μ
Σάββατο
@ 10:30 π.μ, 3:00pm

Επικοινωνία

7χλμ. Λάρισας - Τυρνάβου,
Τ.Κ 40 000
2410 831 082
info@ksiroskarpos.gr

Ακολουθηστε μας

Facebook LikeBox

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies που διασφαλίζουν την καλύτερη εμπειρία.